28 kwietnia 2022

Mały Pomysł Wielka Firma

O biznesie i o życiu

Torby reklamowe – ekologia w modzie

Ostatnie lata przyniosły naprawdę ogromny wzrost świadomości ekologicznej wśród społeczeństwa. Coraz więcej osób stara się dbać o środowisko naturalne, wybierać takie rozwiązania na co dzień, które są po prostu dobre dla naszej planety. Wiele osób wyznaje metodę małych kroków. Te drobne zmiany mogą mieć naprawdę piorunujące znaczenie, jeżeli wszyscy się w nie zaangażujemy. Czasami wystarczy po prostu zrezygnować z foliowych jednorazowych siatek, które wciąż można kupić w sklepach spożywczych, przerzucając się na torby bawełniane, które są wielokrotnego użytku. Tego typu torby mogą mieć ogromne znaczenie dla marketingu. Torby reklamowe z bawełny, z nadrukiem, który przedstawia logo marki lub hasło reklamowe, to świetna opcja.

Torby bawełniane i ich siła reklamowa
Duże sieci handlowe mają w swojej ofercie zarówno siatki, które są biodegradowalne, jak również torby bawełniane. Te ostatnio zwykle są droższe, znajdują się gdzieś w okolicach kasy, natomiast nie są na tyle dobrze wyeksponowane, aby każdy mógł je dostrzec. Mniejsze sklepy handlowe, butiki sprzedające na przykład odzież i dodatki, wyselekcjonowane kosmetyki, zdecydowanie powinny iść w stronę toreb wykonanych z bawełny. Dlaczego? To robi bardzo dobre wrażenie na klientach, szczególnie tych osobach, które są wrażliwe na tematy ekologiczne. Dla nich ważne jest to, aby sklep wprowadzał proekologiczne rozwiązania, które przyczyniają się do mniejszego zanieczyszczenia środowiska naturalnego. Taka świadomość ekologiczna marki, sieci handlowej, to coś, co przekłada się na większe zaufanie ze strony klientów. Wydaje się, że największą uwagę zwracają na to ludzie młodzi. Kto zatem chciałby przyciągnąć klientów z tej grupy wiekowej, utrzymać ich na dłużej, powinien wprowadzać właśnie takie rozwiązanie.

Nadruk na torbach
Sieć, która wprowadza torby bawełniane, zamieniając na nie klasyczne siatki foliowe, może skorzystać z ogromnej siły marketingowej nadruku. O co tutaj chodzi? Torby bawełniane to torby wielokrotnego użytku. Oznacza to, że klient będzie zabierał je ze sobą również do innych sklepów, bardzo często do pracy, czy po prostu na spacer. Taka torba przecież świetnie sprawdzi się w roli siatki do noszenia wszystkiego. Nadrukowany na niej emblemat marki będzie zatem tak często eksponowany, że z pewnością przyczyni się to do wzrostu rozpoznawalności, być może dopływu nowych klientów. To małe działania, które mogą mieć ogromne przełożenie na cały marketing. Warto o tym wiedzieć i wprowadzić pożądane proekologiczne zmiany w swojej marce.